Elk jaar is er een symposium waar de deelnemende scholen de resultaten via een poster kunnen presenteren. Hiervoor zijn jullie van harte uitgenodigd. In het ochtendprogramma zijn er een aantal sprekers die iets vertellen over het belang kwaliteit(borging) in ons vakgebied. Na de geheel verzorgde lunch is het tijd om je resultaten via je poster te presenteren. Een deskundige vakjury (vertegenwoordigers uit het bedrijfsleven) bepaalt per type onderzoek een winnaar voor het beste onderzoek. Jullie bepalen als publiek de beste poster. Het is gewoon een heel erg leuke leerzame dag. Op 14 juni 2019 is het zover.

LET OP LOCATIE GEWIJZIGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dit jaar wordt het symposium gehouden op de volgende locatie:

50/50 Hotel en Congrescentrum Belmont
Goorsteeg 66, 6718 TB Ede
www.5050-belmont.nl

Helaas is er geen lijndienst van Ede-Wageningen naar het hotel. Dit hebben wij voor je geregeld. KILO zet bussen in!!!!!! Indien je gebruik maakt van het openbaar vervoer kan je gebruik maken van onze speciale gratis busdienst van het station Ede-Wageningen naar het hotel. Deze bussen vertrekken om 9:30.